середу, 20 травня 2020 р.

Тема: «Здоровий спосіб життя»

Доброго дня мої маленькі друзі і шановні батьки!

Сьогодні  продовжую  з вами розмову  про здоровий спосіб життя!

Упродовж усього існування людства здоров'я цінувалось над усе. Наші пращури добре розуміли значення здоров'я. У народних приказках і прислів'ях збереглося безліч порад. Давайте разом пригадаємо :
 "Без здоров`я немає щастя"
"Веселий сміх -це здоров`я"
"Здоров`я за гроші не купиш"
"Здоров`я - найдорожчий скарб"
"Здоров'я маємо - не дбаємо, а втративши - плачемо".

"Здоровий злидар щасливіший від багача."

А які ще приказки про здоров'я ви знаєте дорогі батьки, вивчіть їх разом з дітками ? 
                                            

Вам  шановні батьки до перегляду хочу запропонувати консультацію «Важливість прогулянок на свіжому повітрі» https://learning.ua/blog/201910/yak-zrobyty-prohulianku-tsikavoiu-ta-piznavalnoiu-dlia-dytyny/  Ви  зрозумієте, чому прогулянки є обов’язковою складовою режиму дитини. Та й не лише дитини: дорослим також необхідно гуляти хоча б 30 хвилин щодня.



ТАКОЖ ДЛЯ ВАС БАТЬКИ БУДЕ ЦІКАВИМ МАЙСТЕР-КЛАС  ЩОДО ВИГОТОВЛЕННЯ З ПІДРУЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ФІЗКУЛЬТУРНОГО ОБЛАДНАННЯ - КІЛЬЦЯ ДЛЯ МЕТАННЯ З ОДНОРАЗОВИХ ТАРІЛОК.HTTPS://PEQUENUCHOS.BLOGSPOT.COM/?FBCLID=IWAR0QABYMANQMXOD0DVFWTB5TAOFKIDUMHET9TFWDXMDLH3ZVKPC07Q93_SE%20HTTPS://WWW.FACEBOOK.COM/GROUPS/580039705516144/PERMALINK/1000648710121906/


А вам малята я приготувала  цікавий мультик, який навчить вас прислуховуватись до себе, до свого організму, підтримувати своє здоров`я. Також ви закріпите свої знання про значення правильного харчування, особистої гігієни  та фізичних вправ. 
https://www.youtube.com/watch?v=dgaovSRHGPQ

Гарного перегляду!
До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар