середу, 20 травня 2020 р.

    ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ


Сьогодні хочу вам запропонувати, шановні батьки, спробувати разом з дітками вирішити кілька проблемних ситуацій. Цей  педагогічний прийом ми дуже часто використовуємо у своїй практиці : на заннятях,прогулянках, бесідах. Спробуйте і ви, це нескладно і дуже цікаво.

Але для початку, трішки пояснення, що ж це таке - проблемне навчання.  

Перед сучасною педагогікою поряд із вимогами дати вихованцю глибокі й міцні знання, стоїть завдання розвинути творчі здібності кожної дитини, сформувати в ній такі вміння та навички, за допомогою яких малюк зможе самостійно опанувати нові знання. У зв'язку із цим у педагогічній практиці стало широко застосовуватися проблемне навчання. Засноване на конструюванні творчих навчальних завдань, що стимулюють пізнавальний процес і підвищують загальну активність дітей, проблемне навчання формує пізнавальну активність вихованців, сприяє виробленню психологічної установки на подолання пізнавальних труднощів, розвитку творчих здібностей. 

Отже, спробуйте разом зі своїм малюком вирішити ось такі проблемні питання : 
1. "Подув сильний вітер на прогулянці....." (як вчинить дитина? які емоції викликає негода? тощо)
2. "Обірвався провід високовольтного стовпа ..." (що потрібно зробити? куди повідомити? чи можна торкатись провода? які наслідки такої ситуації? тощо)
3. " Друзі на вулиці, а ти вдома..." (які почуття? які можуть бути причини чому ти залишився вдома? тощо)
4. "Порізався склом...." (що відчуваєш? які твої дії? куди слід звернутись по допомогу? тощо)


Мені дуже цікаві роздуми діток на такі теми. Пишіть в коментарі, або в особисті повідомлення. Чекатиму! 

Немає коментарів:

Дописати коментар